2018 m. vasario 2 d., penktadienis

Tobulinamas ir turto draudimas

Ne paslaptis, kad turto draudimas yra viena iš tų paslaugų, kuri skirta turto apsaugai. Vis dėlto,  draudimo bendrovės, siekdamos maksimalių rezultatų, nuolat tobulina šios paslaugos kokybę. Tačiau, kaip ir kokiais būdais tai yra daroma? Šiuos būdus labai pravartu žinoti klientams, kadangi dauguma iš jų, neturėdami tokios informacijos, taip  ir nepastebi, paslaugos tobulinimo ir mano, kad draudimo bendrovės yra visiškai  nesvarbu, kokio lygio paslaugą gauna klientas. Tačiau tai –
 netiesa, o šios paslaugos kokybė yra gerinama pasitelkiant daugybę įvairių būdų. Kokie jie?
Draudimo bendrovės glaudžiai bendradarbiauja tarpusavyje
Sakoma, kad vienas geriausių būdų užtikrinti aukštesnę draudimo paslaugų kokybę, yra bendradarbiavimas tarpusavyje. Ir iš tiesų, tai yra puikus būdas dalintis pastebėjimais, praktine patirtimi, o taip pat – galimybė atrasti naujas idėjas. Stebinti kitų draudimo bendrovių patirtį, nesunku pastebėti, kurie pokyčiai gali būti veiksmingiausi, o kurie – mažiau efektyvūs.

Siekis išsiaiškinti, kokie yra klientų poreikiai
Dar vienas būdas, kuris, beje, paplitęs labiausia, yra siekis sužinoti klientų poreikius. Ne paslaptis, jog būtent klientas suvaidina svarbiausią vaidmenį, todėl kalbant apie tai, kas yra aukščiausia kokybė, drąsiai galima tvirtinti, jog tam tikra prasme tai yra puikiai klientų poreikius atitinkanti paslauga. Tačiau tam, kad draudimo bendrovės galėtų suteikti paslaugą, kuri atitinka klientų lūkesčius, ji turi žinoti, kokie jie apskritai yra. Būtent tuo tikslu yra skatinamas grįžtamasis ryšys, rengiamos įvairaus tipo apklausos, asmeniškai kreipiamasi į klientą, jau pasinaudojusį paslauga. Visų išvardintų veiksmų tikslas yra sužinoti, ar paslauga atitiko poreikius, lūkesčius ir ką būtų galima pakeisti dėlto, jog paslaugos kokybės pakiltų. Neretai yra tvirtinama, kad tai – pati vertingiausia informacija, kurią gali gauti draudimo bendrovės. Kalbant apie dažniausiai pasitaikančius klientų lūkesčius, reikia pastebėti, kad populiariausi – patraukli turto draudimo kaina bei galimybė per labai trumpą laiko tarpą užsisakyti šią paslaugą. Belieka tik pridurti, kad šiuos lūkesčius sujungia viena, pastaruoju metu ypač populiarėjanti paslauga – pigus turto draudimas internetu.
Klientų poreikių išpildymas
Vis dėlto, paslauga tikrai netaps geresnės kokybės, jei lūkesčiai bus tik sužinomi, o ne išpildomi. Taigi, vos tik sužinojus draudimo bendrovių klientų lūkesčius, pats metas skubėti jų pildyti, nes tik šis kelias garantuoja tikrą sėkmę.
Kaip matyti, draudimo bendrovės turto draudimo paslaugų kokybę tobulina įvairiais būdais, tereikia juos pastebėti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.