Ne paslaptis, kad turto draudimas yra viena iš tų
paslaugų, kuri skirta turto apsaugai. Vis dėlto, draudimo bendrovės, siekdamos maksimalių
rezultatų, nuolat tobulina šios paslaugos kokybę. Tačiau, kaip ir kokiais
būdais tai yra daroma? Šiuos būdus labai pravartu žinoti klientams, kadangi dauguma
iš jų, neturėdami tokios informacijos, taip
ir nepastebi, paslaugos tobulinimo ir mano, kad draudimo bendrovės yra
visiškai nesvarbu, kokio lygio paslaugą
gauna klientas. Tačiau tai –
netiesa, o
šios paslaugos kokybė yra gerinama pasitelkiant daugybę įvairių būdų. Kokie
jie?
Draudimo bendrovės glaudžiai bendradarbiauja
tarpusavyje
Sakoma, kad vienas geriausių būdų užtikrinti
aukštesnę draudimo paslaugų kokybę, yra bendradarbiavimas tarpusavyje. Ir iš
tiesų, tai yra puikus būdas dalintis pastebėjimais, praktine patirtimi, o taip
pat – galimybė atrasti naujas idėjas. Stebinti kitų draudimo bendrovių patirtį,
nesunku pastebėti, kurie pokyčiai gali būti veiksmingiausi, o kurie – mažiau
efektyvūs.
Siekis išsiaiškinti, kokie yra klientų poreikiai
Dar vienas būdas, kuris, beje, paplitęs labiausia,
yra siekis sužinoti klientų poreikius. Ne paslaptis, jog būtent klientas
suvaidina svarbiausią vaidmenį, todėl kalbant apie tai, kas yra aukščiausia
kokybė, drąsiai galima tvirtinti, jog tam tikra prasme tai yra puikiai klientų
poreikius atitinkanti paslauga. Tačiau tam, kad draudimo bendrovės galėtų
suteikti paslaugą, kuri atitinka klientų lūkesčius, ji turi žinoti, kokie jie
apskritai yra. Būtent tuo tikslu yra skatinamas grįžtamasis ryšys, rengiamos
įvairaus tipo apklausos, asmeniškai kreipiamasi į klientą, jau pasinaudojusį
paslauga. Visų išvardintų veiksmų tikslas yra sužinoti, ar paslauga atitiko
poreikius, lūkesčius ir ką būtų galima pakeisti dėlto, jog paslaugos kokybės
pakiltų. Neretai yra tvirtinama, kad tai – pati vertingiausia informacija,
kurią gali gauti draudimo bendrovės. Kalbant apie dažniausiai pasitaikančius
klientų lūkesčius, reikia pastebėti, kad populiariausi – patraukli turto
draudimo kaina bei galimybė per labai trumpą laiko tarpą užsisakyti šią
paslaugą. Belieka tik pridurti, kad šiuos lūkesčius sujungia viena, pastaruoju
metu ypač populiarėjanti paslauga – pigus turto draudimas internetu.
Klientų poreikių išpildymas
Vis dėlto, paslauga tikrai netaps geresnės kokybės,
jei lūkesčiai bus tik sužinomi, o ne išpildomi. Taigi, vos tik sužinojus
draudimo bendrovių klientų lūkesčius, pats metas skubėti jų pildyti, nes tik
šis kelias garantuoja tikrą sėkmę.
Kaip matyti, draudimo
bendrovės turto draudimo paslaugų kokybę tobulina įvairiais būdais, tereikia
juos pastebėti.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą
Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.